Euuuw

Uhm...I'm back? Nae, inte riktigt, tänkte mest bara sneaka in och skriva lite. Mest för att jag har absolut inget att göra, vilket är förståeligt då klockan snart når tolv...

Sitter jus nu hemma hos mor och gör som sagt ingenting. Jag har en väldigt stor lust att plugga in mp3n i datorn så den får laddas lite grand innan det är dags för den att fylla sin funktion och försöka söva mig i form av Metallica och RHCP. Dock har jag ingen som helst lust att lyfta mitt lata arsle ur denna döööösköna stol, som egentligen inte är vår stol utan ett fynd vi gjorde på vår egen vind. Den bara stod där och eftersom vår egen stol hade bestämt sig för att hänga sig sidled så tänkte vi "sucker", adopterade stolen och voíla, here it is. En stol.
Jag tror ni två läsare inser hur uttråkad jag är (det är lugnt, jag kollade THE STATISTICS)

Sommarskola imorgon och eftersom jag inte vet när jag ska vara där så får jag väl...typ gå upp vid fem och vänta tills det dyker upp folk. Om det inte gör utan jag bara tagit fel datum...tja, då lär ju jag inte ha något att göra då...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0