Die, mafuka

Helgen har seglat förbi i rask takt.
Detta är något Ajla och jag kom fram till för en stund sedan.

Jag körde en väldigt annorlunda nedjoggning på dagens träningspass. Efter att ha sprungit 400 meters tempoväxlingar (jogga 50 meter, spring som ett as 50 meter) gånger tre, kört igenom styrkepasset vi gör kör på IV:t (friidrott) och sedan joggat ner undrade Joni om jag ville hänga med på 4x200 meters nedjoggning som skulle gå på 30 sekunder med 100 meters gångvila.
Notera då att 30 sekunder på 200 meter är vanligtvis intervall-träning för mig så mjölksyran var inte långt borta.
Toppa med gårdagens 200 meter-lopp där två månaders konserverad energi fick utlopp och totalt dödade min kropp samt mitt psyke vilket innebar att jag mestadels agerade zombie på kvällen, något jag även gör nu.

Något positivt: ryggen höll, yay!
Något ännu mer positivare: om en vecka börjar hårdträningen inför utesäsongen, då vi ska löpa som as! Ska bli så sjukt kul!

Bara nu ryggen pallar ännu mer. Det gör den nog.

Kommentarer
Postat av: Julls

Helt ärligt så kunde jag till hundratio procent föreställa mig att du skulle skriva nåt, haha typ ett tappert försök i att bevisa hur galet fel det är att dra alla över en kam :^ men jag gör't nog iallafall, yepp. för den där filmen var sjuk

2009-03-04 @ 19:26:51
Postat av: Julls

Ey, seriöst - vart är du dessa dagar? Inte sett skymten av dig på typ åtta evigheter

2009-03-05 @ 17:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0