Oh, love, don't let me go

Ogillar starkt att vara funktionär på friidrottstävlingar. Dock får man upp ögonen för de som är funktionärer på tävlingar man själv deltar i, hur slitigt de har det. I och för sig hade jag varken det slitigt eller jobbigt utan mer psykiskt påfrestande. Från klockan 11.00 till ungefär 19.00 stod jag bredvid banorna och kontrollerade så ingen gjorde något regelvidrigt, som att trampa på linjen. Under dessa åtta timmar lyfte jag min gula flagga jag blivit tilldelad...en gång. På åtta timmar...kul.
Fick även slava för Bengt en stund i caféterian, men det var bara uppskattat, lika så pastasalladen.

Söndagen blev en uppskattad en. Spelade gitarr i drygt tre timmar, följd av en massa hoppande och springandes med basen i vardagsrummet, ivrigt pumpande på E-strängen till Jimmy Eats World's "The Middle". Kul låt det där.

Nae, gud vad jag älskar min bas. Haha.

Undrar hur David mår.

Oh, sms!

Haha, han mådde skit.

Kommentarer
Postat av: johannis

David är en kul prick, mohuhuha.

2009-03-15 @ 22:56:16
URL: http://johannasofiafredrika.blogg.se/
Postat av: sofia

har du blockat mig på din msn? går inte å skriva till dig :( why?? ='( har väl inte vart otrevlig?

2009-03-16 @ 22:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0