My baby, she's out of sight

Hm, det tog sex dagar innan paniken började sprida sig och jag blev helt enkelt tvungen att skriva i denna smått "uppvaknade", halvt dödsförklarade blogg. Känner redan nu att dödsannonsen kan kallas tillbaka inom ett par dagar. Men det är bara nu och om kanske sexton timmar (bara för att slå till med en tvåsiffrig siffra) försvinner...röksuget...? Första ordet som poppade upp i skallen, som tur är lekar man inte skorsten över huvudtaget, det är rätt lugnt.

Nej, ordet jag sökte börjar på "s" och eftersom "röksug" börjar med "r" kan vi snabbt konstatera att Lisbets gammelfarmor hastigt men behagligt somnade in under sportlovet för att sedan klockan fem på morgonen ta på sig löparskor, en storlek för små tights och ett par skidstavar för en uppfriskande powerwalk runt Vänern.

Nu uppstog två frågor:
- Vem fan är Lisbet?
- Är Gud japan?

Vi återkommer!

Aktuella nyheter:

En pojke vid namn Olof råkade olyckligtvis få allvarliga skador i foten när hans lekkamrat av misstag råkade tömma 20 ton sand över honom när Olof befann sig i deras nygrävda grop. Modern stämde lekkamraten och vann i tingsrätten. Lekkamreten dömdes till arkebusering som genomfördes omgående i hans eget rum.
Tre timmar senare vaknade en person av manligt kön vid namn Jonathan upp och insåg att det var en dröm. Han konstaterade även att han inte kände någon som hette Olof.

Jag kan läsa tankar, förresten: ni  tänker..."vafan skriver han...?". Även om det är fel så gör ni det.

Anyway, efter snart fem månader insåg jag idag, eller rättare sagt; R insåg ÅT mig, att jag har en väldigt dålig rygg. Den gör ont men den kliar inte, vilket är tur, för då hade jag haft det ett helvete. Så för er som undrar: jag har väldigt ont just nu, så David, inga mer "hi ho, Silver"! Oooch så måste jag även säga att David; du äääääär en bra trummis, och jag blir iiiiiiiiinte förbannad eller arg, just so you know! Yay!

Har också insett att Kulturkammaren är riktigt jävla najs att vara på. Njuter av varje hundradel man tillbringar där...och eftersom jag bara varit där en sisidär fem gånger visar det ju bara att det är riktigt bra...! Sen att replokalen är där, det blir ju bara plus!

Sååå, nu fick jag skriva av mig lite grand, känns skööööönt.

"Jag rörde vid den gröna kristallen. Pontus utvecklade ju muskler, själv misstänker jag starkt att jag har utvecklat hjärnceller"  - Kenny Starfighter. Gå och se den, sjukt bra!

Apropå det, behöver förslag på bandnamn. Snabbt som fan.

Kommentarer
Postat av: Coffz

först trodde jag du gick på nåt;D men skönt att du är tillbaka!!! bandnamn: The twisted retards.. haha första som dök upp:P

2009-03-31 @ 00:02:38
URL: http://coffz.blogg.se/
Postat av: Julia

Hahhah mer alla goda nyheter och framtidspepp än ett underbart rep - fiffi och lea var upptagna på annat håll ^_^ Men det gör inget, vi repar, vi spelar. Citerar Victoria: "Vi har inte en aning om vad det är gör vi. Och ändå gör vi det så jävla bra."

2009-03-31 @ 00:32:32
Postat av: Anonym

Fuck, okej ta bort det där?

2009-03-31 @ 00:33:22
Postat av: Julls

"Vi har inte en aning om vad det är vi gör. Och ändå gör vi det så jävla bra." Hah, pedantisk till tusen.

2009-03-31 @ 00:34:41
Postat av: Tjuvlyssnat - genom Julls

Annan kvinna: Jag glömmer aldrig ett ansikte, men i ditt fall är jag villig att göra ett undantag

Konsum, Säffle



En alkis ~50, med mycket gäll och pipig röst, står i kassan på Konsum och ska betala.

Kassörskan ~20: Hejhej, Bosse!

Alkis: Hej! Hur känner du mig?

Kassörskan: Men jag vet ju vem du är, pappa känner ju dig!

Alkis: Jaha, jaha… Är jag snygg eller?

Kassörskan: Hmm… (Vrider på sig) Njaaaeee…

Alkis: Har ni smink här? Jag tror jag skulle se väldigt bra ut i smink. Jag har en kameraställning hemma, jag skulle behöva lite smink… Är jag snygg eller?

Kvinna ~45: Men Bosse, du kan ju inte ha smink på dig!

Alkis: Men… men… jag har ju en kamera. Hur vet du vem jag är?

Kvinna ~45: Du har ju alltid bott här, klart jag vet vem du är!

Alkis: Jaaa.. Ni blir aldrig av med mig!

Tystnad.

Alkis: Är jag snygg eller?

2009-04-02 @ 20:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0