Baaaaad, mafucka

Sitter just nu och äter en massa saker feta människor fått för mycket av, samtidigt som jag undrar om jag gått upp i vikt. Vågen motbevisade det, som tur var.

Jag tänker inte skriva om vad jag har gjort under helgen...min gissning är att ingen bryr sig. Men då har jag inget att skriva om, har inte lika mycket att flyga runt med som jag brukade ha tidigare...

Dock kan jag påpeka att vi svenskar är för ena tråkiga jävlar. När Behia fyllde 18 år var vi inbjudna till hennes festfirande. 8 % av alla som var där hade svenskt ursprung, något jag räknat ut själv. Och rasist är jag absolut inte, syriansk dans är kul! Speciellt när man dansar tillsammans med 800 pers. Mäktigt.

Sitter och bläddrar igenom alla min Guitar Pro-filer i jakt på något att forma till en låt. Just nu har jag ett stycke som jag gjorde när jag precis hade lärt mig hur GP ens fungerade. För att citera Max så lät det som "ett tema till en riktigt dålig polisserie på 80-talet". Då var jag sjukt stolt över att jag lyckades producera fram ett basriff men nu i efterhand så håller jag bara mer och mer Max och hans uttal (den är riktigt usel, man bokstavligt talat garvar)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Den fastnar på hjärnan dock, och det är ju positivt! Bara man får in den i rätt sammanhang så kan den nog funka.

2009-05-24 @ 23:05:04
Postat av: Julia

Ey. Du kikar väl den här bloggen ungefär en gång i halvåret - men jag tar risken. Skulle du med Love och Max ner till Götet i veckan eller hur bestämde ni? Och bara fina svar; thanks.

2009-06-24 @ 00:33:24
Postat av: Pian

Hejsan! Jag är med i en fototävling och skulle behöva din hjälp med en röst. Hoppas du ställer upp! Kram http://www.svenskaspel.se/p4.aspx?pageid=823&image_id=2636

2009-07-15 @ 19:22:04
URL: http://ruweni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0