Slap, pop pop, slap slap, pop

Höm höm, hur går det här då? Inget vidare, eller? Nae.

Sitter just nu med basen samtidigt som jag försöker blåsa bort det onda i mitt pekfinger och långfinger. Slap och pop gör ont, speciellt om man inte har hållt på med det särskilt länge..."Can't stop" är i alla fall kul att spela, så det är väl liksom det enda negativa...det onda, alltså.

Bosse fick för sig att det ska vara friluftsdag imorgon, vilket betyder följande: löpa. Nu är det inte "löpa" som i "spring kort" utan "löpa" som i "långt-utav-helvetes-lång-löpning".
Distansen är 5.3 km och jag är INTE taggad...att det är i en skog gör inte saken bättre.

Den 9 oktober drar och min underbara flickvän till Karlstad för ett besök hos Cecilia (syster), som flyttat upp dit. Ska bli riktigt nice, indeed!

Nu ska jag snart ta kontakt med Coffa och dra ner till replokalen för lite rep! Hell yeah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0