Over and in

Då min underbara flickvän lade ner sin blogg så bestämde jag mig mitt i matlagningen för att återuppta den här bloggen igen, då jag nu känner mig rätt så utvilad. Senaste inlägget kom ju för fan i juli vilket är drygt en och en halv månad. Som tur är går jag inte längre matematik, det var kanske inte mitt starkaste ämne. Fick spendera två veckor av mitt härliga sommarlov på De geer tillsammans med Choung! Old man equals awesome, han lärde mig på två veckor det mr C misslyckades med att lära mig på ett år.

Och jag tänker passa på att smygannonsera här, det är min blogg så varför inte. Jag behöver en TRUMMIS, en bra en! Så om någon förbipasserande sneaker råkar se det här så var vänlig skriv en kommentar och etc så löser vi resten sen. Det är för ett band för övrigt...


Kommentarer
Postat av: coffa

Good to have you back:)!! men tror du att detta är bästa stället för en trummisannons xD? lite större chans på facebook;)?

2009-09-14 @ 20:47:27
Postat av: Millan

Härligt att du skriver!! :D Kyss <3

2009-09-15 @ 20:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0