Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuel!

Jag sitter just i detta nu och funderar. Funderar på varför Love inte är känd. Hur fasen kommer det sig att den killen inte är känd? Det är ett extremt skumt mysterium för mig...Musikaliskt geni över det vanliga, det är nästan läskigt att lyssna på hans idéer och fortsättningar han skickar till mig i Guitar Pro.
Den senaste är så bra att jag nästan är glad över att jag spelar bas och inte gitarr. För när man är på en tillställning, fest eller dylikt och det finns en gitarr så börjar man spela lite på den. Instormande kommer Love, grabbar tag i plankan och totalt demolerar det man själv spelat, fast jag klagar inte, alltid lika kul att höra honom spela!

Trött som jag vet inte vad...kanske kan bero på de tidiga mornarna, eller de tidiga kvällarna. Camilla-abstinens? Träningslöshet? Sockerbehov? Oh, chokladmousse...!

Det finns två band i mitt liv just nu; Metallica och Red Hot Chili Peppers. En tsunami av bra låtar som ger både feel good-känsla och viljan att banka skiten ur varje pensionär som går förbi utanför...nae, inte banka skiten ur, kanske hjälpa dom halvvägs över vägen för att sedan lämna dom där...nej, det är bara taskigt, bevara eliten!

Tänkte söka in till Idol nästa år...NOT! Kände att jag behövde markera "not" där. Jag är kapabel till i princip allting och Idol skulle nog inte vara något problem. Kanske att masa mig dit, men resten...och så ska man göra något så man blir känd. Sjunga fint? Nej nej, det blir man inte hyllad för, utan jag tänker mig att storma in framför juryn, säga en helt orelevant mening för att sedan peta på Bagge och säga "vad ska du göra?!" medan man springer som ett as ut genom dörren med säkerhetsvakter och upprörda kameramän hack i häl...eller sjunga sjukt falsk och hoppas på att de av medlidande skickar iväg en till Stockholm...

Jag är inte seriös. Jag är inte uttråkad heller. Jag är bara mig själv, YEAH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0