Similarities

Satan vad jag hatar Guitar Pro ibland. Eller det kanske är min dator jag ska hata. Problemet är nog inte själv Guitar Pro, utan själv datorn...vilket i så fall är datorns fel..! Därav hatar jag den här datorn!
Det är rätt jobbigt när man sitter och gör justeringar i en låt, som när jag lägger till hi hats, typ 40 på rad. Varför måste då dumburken stanna upp och tänka efter "hm, han lägger en massa hi hats...snart byter han, gäller och hänga med*PAUS*...nee, men NÄSTA gång!*PAUS* (WTF, sluuueeetaa!" blir min respons). Den tänker nog som jag (världen är full med kuggfrågor). I och för sig så är det ingen kuggfråga, inte en fråga överhuvudtaget, men i alla fall.
Anyway.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0