Long train running

11 år sedan startade jag den här bloggen för att Sara sa att jag borde och vad bra det blev. I flera år har jag gått in och läst minnen från förr, skrattat lite över hur dum i huvudet man har varit men sen även insett att skillnaden nu från då är bara att jag är äldre.

Jag var 16 då, 27 nu. Helt sjukt att jag ens skriver igen istället för att behandla bloggen som ett museum jag proklamerade i något inlägg för länge sedan men den dagen jag är 45 år och om bloggen fortfarande existerar ska jag kunna gå in här och skratta lite mer åt mig själv.

Så hej, gubbjävel, hoppas du inte fuckade upp för mycket på vägen till 45 och att du inte äter nudlar varje dag bara för att det är gott. Men gör du det är det lugnt för vi älskar nudlar. Däremot kanske du får avsluta det där UC-skiten som skickade räkningar varje månad som jag inte har en aning om vad det är men är för odisciplinerad för att avsluta.

Puss. /Jonathan, 27

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0